فرش قرمز دیجیتال مارکتینگ (بخش سوم)

فرش قرمز دیجیتال مارکتینگ (بخش سوم)

امروزه عبارت اوضاع خراب است بین صاحبان کسب و کار های سنتی بسیار رایج است .اما حقیقت این است که بازار خراب نیست بلکه رفتار مشتریان تغییرکرده است . در گذشته مشتریان برای خرید کردن به کوچه و بازار می رفتند و انتخاب هایشان بسیار محدود بود ، اما امروزه با وجود اینترنت و شبکه های اجتماعی مردم دیگر کل بازار را نمی گردند . بلکه قبل از خرید کردن ابتدا در گوگل جستجو می کنند . 

باتوجه به اینکه مردم ، مشتریان کسب و کارها هستند و مشتری نیز عنصر کلیدی هر کسب و کاری است . برای رشد و موفقیت در حرفه تان باید به رفتار آن ها توجه ویژه ای داشته باشید . با من زهرا سازگار از استارت آپ پوهنتون ذوق با سلسله ویدیو های آموزشی در زمینه نکات و اصول دیجیتال مارکتینگ همراه باشید.برای مشاهده ویدئو, بر روی لینک کلیک کنید.