فرش قرمز دیجیتال مارکتینگ (بخش پنجم)

فرش قرمز دیجیتال مارکتینگ (بخش پنجم)

در گام پنجم از فرش قرمز دیجیتال مارکتینگ به نام دامنه جهت راه اندازی کسب و کار اینترنتی می رسیم . عوامل و شاخص هایی برای این بخش دارای درجه اهمیت می باشد که در این قسمت باهم بررسی می کنیم . با من زهرا سازگار ، از استارت آپ پوهنتون ذوق در این قسمت نیز همراه باشید . در صورتی که این قسمت برای شما مفید بود اون را برای دوستان خودتان هم ارسال کنید .لایک و کامنتم فراموش نشود ! برای مشاهده ویدئو بر روی لینک کلیک کنید.